FANDOM

9001.png
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Adikso

Adikso2.png
Imię: Adam
Wiek: 24
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: -
Grupa: Moderator
Ranga:
Moderator.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

Adikso - były redaktor portalu Craftsite i moderator forum. Zajmował się na forum działem Giełda i Gra oraz resztą z racji posiadania rangi moderatora globalnego. Kiedyś operator serwera mc-jcraft.pl

Historia [Redaktor]

Jego historia była inna niż większości pozostałych użytkowników. Nie potrzebował on żadnej pomocy w celu której pozyskania miałby zarejestrować konto na forum portalu. Zainteresowany umieszczonym adresem strony w profilu Kodeka na fabrykagier.com dotarł on właśnie na craftsite gdzie po nie długim czasie zagadał do Adshiego i został redaktorem strony głównej. Wraz z upływem czasu wkroczył na rozległe ziemie forum gdzie w niewielkim stopniu zaczął udzielać się w społeczności. Po dłuższym czasie stracił zainteresowanie stroną główną i zaczynał coraz mocniej udzielać się na forum. W momencie gdy Craftsite zostało sprzedane firmie craftserve i ich pracownik Chlitto został administratorem, Adikso został zapytany czy mając aktywne konto wordpressa nadal będzie kontynuował prace jako redaktor. Mimo ograniczeń do poszczególnej tematyki i możliwości tworzenia treści - odpowiedział twierdząco i pod kontrolą Chlitto do 26 lipca 2013 roku publikował wpisy.

Aktualnie

Z dniem 3 maja 2015 zrezygnował z posady moderatora forum.

Ciekawostki

  • Pewnego razu otrzymał od Chlitto bana za podmienienie zawartości obrazka do którego ten linkował.
  • Miał 4 rangi w przeciągu paru dni (2-4) - zbanowany > redaktor > junior moderator > moderator.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki