FANDOM

"Ten Bartor to jest, cholera, pod każdym filmikiem na YT!"

— Wojorowski o Bartorze

"Temat powstał tylko po to, aby ponarzekać na walentynki. Otóż walentynki stały się konsumpcjonistycznym świętem dla konsumpcjonistycznego społeczeństwa."

— Bartor i jedna z jego teorii spiskowych

BartorKrajczyk

Bartor3.jpeg
Imię: Bartosz
Wiek: 18
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: Brak
Grupa: Moderator
Ranga:
Mod.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

BartorKrajczyk- jeden ze świeższych użytkowników forum. Jeżeli nie jest aktywny na steamie, to znaczy że nie jest aktywny w ogóle. Były YouTuber, który po porzuceniu Minecrafta postanowił zawiesić swój kanał i ostatecznie go zamknąć.

Początki

Bartor zarejestrował się na forum 30 kwietnia 2013 roku. Na początku udzielał się w tematach związanych głównie z problemami z pluginami itp. Nikt nie zwracał na niego uwagi, a prawdziwe Craftite poznał dużo później. Potem pisywał także w tematach z mapkami oraz filmikami użytkowników.

Popularność

Nieco zainteresowania innych przysporzyły mu umieszczane w galerii obrazki-przeróbki z chlittem , lecz prawdziwą uwagę przyciągnął temat "Antyfanklub Apple". Bartor poznał w nich innych podobnych do siebie i zyskał ich sympatię, dzięki czemu powoli zaczynał być rozpoznawalny. Od tamtej chwili zaczął włączać się do dyskusji i poznawać sławy forum. Mimo tego, że nigdy nie należał do elity popularności na Craftsite, to nie mógł narzekać na całkowitą ignorację ze strony otoczenia.

Wydarzenia z życia forum

Bartor zarejestrował się tuż po odejściu Adshiego i mnianowaniu chlitto administratorem. Nie odwiedzał wtedy forum tak często, więc nie brał udziału w wydarzeniach np. z Czarnego Września. O zmianie głownych władz na forum dowiedział się od samego nowego head admina.

Antyfanklub Apple

Temat założony przez Bartora 12 grudnia 2013 roku stał się szybko jednym z większych tematów w HydeParku. Natychmiast pojawili się tam jego zwolennicy i przeciwnicy, przy czym kłótnie dyskusje ciągnęły się miesiącami i często odbiegały daleko od pierwotnego wątku. Aktualnie temat zajmuje 3 miejsce pod względem ilości odpowiedzi w całym HydeParku, lecz jego popularność bardzo zmalała równocześnie z aktywnością MiltenAppa oraz radekrada.

Produkcje filmowe

Bartor stworzył kilka większych i mniejszych filmów, parodii o CraftSite, oto jedna z nich:

CHLITRIX02:33

CHLITRIX

Większość została usunięta z dostępu publicznego ze względu na zgłoszenie chlitta dotyczące praw autorskich.

YouTube

Powszechnie znanym na forum faktem jest to, że Bartor prowadził niegdyś prosperujący kanał na Youtube. W ciągu prawie dwóch lat aktywnej działalności zgromadził ponad 11000 subskrybentów, co jednak nie zmotywowało go do dalszej pracy. Po kilku próbach przyciągnięcia publiki poradnikami z Doty 2, zawiesił kanał i jego przyszłość stanęła pod znakiem zapytania. Aktualnie kontyunuuje kilka serii z gier niezależnych bez większych nadzei na sławę i pieniądze.

JModerator i Moderator

Czwartego czerwca 2015 roku Bartor został wybrany przez grono administracji na pozycję junior moderatora. Decyzja to doczekała się negatywnych i pozytywnych odezwów ze strony użytkowników. Kolejny stopień - moderator globalny - został mu przyznany siódmego lipca tego samego roku. Zwykle nie jest surowy w swoich karach, lecz jednocześnie nie waha się warnować przy ewidentnym łamaniu regulaminu.

Rangi, wraz ze wszystkimi lajkami (ponad 1300), utracił podczas wydarzeń z grudnia 2015 roku. Najpierw zablokowano go także na czacie i w statusach, ale po jednym dniu oddano te uprawnienia.

Wrzesień 2016 roku przyniósł kolejną zmianę. Bartor został z powrotem zwerbowany do ekipy po tym, jak wytknął znaczne obniżenie się jakości forum w tym temacie.

Obecnie

Forum jest odwiedzane czasami, tylko dla zachowania kontaktu z niektórymi użytkownikami. Zaczął grywać w pbfy, po powrocie na stanowisko zaczął także moderować.

Ciekawostki

  • Jego ulubioną grą jest Dota 2, a postacią - Invoker.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki