FANDOM

Box - PBF autorstwa Vichsa . Jeden z popularniejszych PBFów na forum. Doczekał się trzech edycji: "Box_1", "Box_2" i "Box+ - Śmiercionośna kompilacja czterech ścian".

Uczestnicy

Box charakteyzuje się systemem uczestnictwa podobnym do Karczmy. Każdy chętny może w dowolnym momencie gry napisać post "<nick> dołączył do gry: <wiadomość początkowa>". Mimo wszystko "Box_1" posiadał określoną listę grających:

W drugiej i trzeciej edycji lista graczy nie została spisana.

Fabuła

W Boxie postacie uczestników zostają przeniesione przez hakera-psychopatę do małego, betonowego pokoju - tytułowego Boxu. W pokoju tym znajduje się losowy przedmiot lub mebel. Zadaniem graczy jest wydostanie się z Boxu na podstawie wskazówek hakera a także badaniu umieszczonych w nim przedmiotów. Jeśli uda im się tego dokonać, zostają przeniesieni do następnego Boxu, najczęściej zawierającego więcej mebli i przedmiotów oraz bardziej skomplikowaną zagadkę.

Podczas trwania gry haker silnie oddziałowuje na psychikę postaci graczy. Zmusza ich do wzajemnego robienia sobie krzywdy, nadinterpretuje ich prośby tak, aby ich pożałowali, bądź wabi luksusami i wolnością do pułapek.

Ciekawostki

  • Gdy autor orginału - Vichs - dostał bana, drugą edycję miał poprowadzić KillShoot , potem Cleo Air , a ostatecznie poprowadził ją PoweredDragon . Trzecią edycję poprowadził oryginalny twórca, lecz o nicku Cego .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki