FANDOM

"Cavi... Ni to człowiek... Ni to qc... Ni to nawet demon jak Shota... Tak więc... Po prostu... Nerd."

Kodi98 o Cavi587

Cavi587

Photo-54988
Imię: Artur
Wiek: -
Płeć: Mężczyzna
Znany także jako: -
Grupa: Użytkownicy
Ranga:
Znawca
Status: Aktywny
Profil: LINK

Cavi587 (czyt. Kawi) - Ponyfag i ostatni Qvazista.

Początki na CraftSite

Cavi swoje konto na Craftsite założył 6 Sierpnia 2012. Od początku zaczął zdobywać przyjaciół. Zaczął skromnie - od tematu ze skinami. Pisał także trochę na CraftChacie, gdzie poznał użytkowników: TKSMATIPL i Witekxd223. Po jakimś czasie odkrył Offtop i temat o My Little Pony. Poznał tam wielu innych użytkowników.

Kariera w temacie MLP

Cavi siedział tam bardzo długo i poznał wielu użytkowników. Szybko zaczął gonić innych, aż osiągnął pierwsze miejsce w liczbie postów. Od początku chciał zwierzchnictwa nad postacią RD, co spowodowało niemałą kłótnię z użytkownikiem maciekg333, który tak jak Cavi się o nią ubiegał. Naszczęście sprawa została rozwiązana. Maciek dostał jej górną połowę, a Kawior dolną. Od tego czasu Cavi i Maciek są dobrymi kumplami.

Lol

Cavi, ostatni Qvazista.

Popularność

Popularność Cavi'ego na początku rozwijała się w dziale Skiny, gdzie ludzie okrzyknęli go mistrzem w robieniu skinów. Później, kiedy przeniósł się do Offtopu, przełom w jego popularności nastąpił    w temacie MLP. Coraz więcej ludzi zaczęło go rozpoznawać. Później wyszedł trochę   z tego zamkniętego grona i zaczął pisać w całym dziale. Każdy w offtopie już go wtedy znał, lub chociaż kojarzył. Kolejny przełom nastąpił, kiedy Cavi zajął się tematem "LD, czyli Świadome Śnienie i inne!". Ludzie byli zainteresowani tematem, dlatego więcej ludzi identyfikowało Cavi'ego jako mentora, jeżeli chodzi o LD. Kolejnym jego większym tematem był kącik fanów PS3. Zyskał również sławę jako jeden z najabrdziej radyklanych i zagorzałych Qvazistów podczas Wielkiej Wojny Qvazistów.

Ban

Dnia 22 września roku 2013 Caviemu miał skończyć się ban czasowy, jednak zamiast wygaśnięcia, jego ban przeminił się w bana permanentnego.

Ciekawostki

  • Dawniej był ponyfagiem.
  • Cavi kocha Rule 34.
  • Jego ulubione liczby to: 7, 34 i 69
  • Dnia 19.06.2013r Cavi dostał swojego pierwszego w historii bana na CraftSite.
  • Dnia 22.09.2013r Cavi dostał permbana. Co ciekawe, zauważył to kiedy wbił, bo 22 miał skończyć mu się ban za punkty. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki