FANDOM

"Co by tu zepsuć..."

— Chlitto o wyrządzonych przez siebie szkodach na craftsite

czaker

Chlitto.png
Imię: Tomasz
Wiek: 33
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: CzokoTomek, Czikita
Grupa: Administratorzy
Ranga:
Admin.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

Ban od Chilitta.gif

Jeden z gifów o Chlitto.

czaker - główny po zmianie właściciela craftsite administrator portalu. Na forum cieszy się nie do końca dobrą sławą.

Serwer Tekkit

Przez pewien czas Chlitto prowadził Serwer Tekkit postawiony na popularnej paczce modów technicznych o tej samej nazwie. Przez pewien czas serwer był bardzo popularny, panowała tam miła atmosfera i gracze świetnie się bawili. Pewnego dnia doszło do kłótni między kilkoma gildiami ponieważ okazało się że jedna z nich korzystała z błędu pozwalającego przyzywać sobie itemy. Finał tej sprawy zakończył się banem dla członków nieuczciwego zgrupowania jednak ban szybko został zdjęty co spotęgowało kłótnie. Po jakimś czasie serwer z niewiadomych przyczyn zakończył działalność i cały poświęcony mu dział zniknął w otchłani archiwum. 

Serwer Dwa Światy

Przed tym jak wystartował serwer Tekkit czaker prowadził serwer o nazwie Dwa Światy na którym z początku były dwie mapy: Survival i FreeBuild ale później usunięto mapę FreeBuild która przetrwała pełen rok.

W kolejnej edycji która trwała niepełny rok Chlitto znudził się FreeBuildem i postanowił tworzyć konstrukcje na Tekkicie.

Ciekawostki

  • Chlitto jest bardziej aktywny na forum, niż Adshi.
  • Przed dołączeniem do Craftsite, był redaktorem i administratorem na serwerach na MyCraft.
  • Chlitto zepsuł sobie reputację na forum szybciej niż Cleo Air.
  • Użytkownik Ryptun dał propozycję wprowadzenia deszczu chlittów, jako forumowego Easter Egga.
  • Ulubione jego emotikony to: "-.-", "...", ";x" oraz ";]"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki