FANDOM

Cleo Air

M0rd4cha15 - Kopia
Imię: Patryk
Wiek: 19
Płeć: Mężczyzna
Znany także jako: Nazgul Dragon

Sasha Grey

Grupa: Użytkownicy+
Ranga:
Bywalec
Legenda (dawniej)
Status: Aktywny
Profil: LINK

Klelo

Cleo Air we własnej, internetowej osobie.

Cleo Air - znany także jako Sasha Grey i Nazgul Dragon, jeden z bardziej znanych popularnych użytkowników CraftSite.

Ciekawostki

  • Znany jest ze swoich częstych zmian avatarów, posiada ich około 80(stan na 4 kwietnia 2016 roku).
  • Ma dwukolorowe włosy i jest z tego dumny.
  • 13 listopada 2013 roku moderator Adikso udostępnił Cleo jego pełną listę multikont od czasu usunięcia konta. Cleo uważa jednak, że na liście znajduje się kilka kont, które nie są jego. Link nieaktywny ze względu na śmierć hostingu
  • Nikt tak do końca nie wie, jak wymawia się nick Cleo. Nawet on sam nie wie. Najczęściej ludzie mówią do niego: "Kleo", "Kleło" lub "Klijo" (rzadziej).
  • Był jedynym dotąd użytkownikiem, który nie potrafił godnie odejść z forum i zaczął działać na jego szkodę, jak i użytkowników.
  • Cleosia można by zaliczyć do wielu CraftSitowych subkultur i społeczności takich jak bronies czy otaku, sam Cleo jednak najbardziej utożsamia się z społecznością furry, mimo tego, że niewiele udziela się na forach poświęconych temu tematowi.
  • Cleo wystąpił gościnnie w progranie Krzysztofa Gonciarza - "Opamiętaj Się"
  • Użytkownik NeoTag tuż po rejestracji został (niesłusznie) oskarżony przez niektórych forumowiczów o bycie Cleo. Udało się jednak potwierdzić, że nie jest on Cleo, więc sprawa została zakończona. Należy wspomnieć, iż to nie jedyna taka sytuacja, ponieważ od czasu bana Cleo wielu nowych użytkowników, jest uważanych za jego multikonta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki