FANDOM

"Krzysiu zjadł moje itemki!"

Pimak

"Ile było skarg na iKrzysia? Tyle co odcinków mody na sukces!"

— Dowcip MrError`a

"Kosz."

— Kultowy cytat iKrzysia

"Warn 20% i ban na miesiąc."

— Inny kultowy cytat

"A ja lubię ogórki w koszu."

— Jeszcze jeden kultowy cytat Krzyśka

iKrzysiek

Krzysiu.png
Imię: Krzysztof
Wiek: -
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: -
Grupa: Użytkownicy+
Ranga:
Wyjadacz.png
Status: Zbanowany
Profil: LINK

iKrzysiek - jeden ze znanych użytkowników forum craftsite. Dawniej najmniej lubiany moderator, którego często męczyły tematy "o niesłusznym banie/warnie". 

Początki

Krzysztof jest na forum od 24 cze 2011.

Moderator

Krzysztof wykonywał swoje obowiązki bardzo sumiennie, niestety, z powodu dużej ilości wystawianych warnów zyskał sobie złą sławę wielu użytkowników, co doprowadziło do stworzenia swoistego stereotypu Craftsite - "iKrzysiek da ci warna/bana".

Kontrowersje

Wielu użytkowników nie szanowało Krzysztofa z powodu wykonywanych przez niego obowiązków. Niektórzy mieszali go z błotem, a inni z kolei - bronili go. Wynikało to z faktu, iż pomimo że Krzysiek wykonywał swoją prace wzorowo, to jednak zdarzały mu się nieprzemyślane i zbyt pochopne decyzje przez co był publicznie linczowany przez niektórych użytkowników.

Skargi

Na iKrzysia wpłynęło wiele skarg od osób wątpliwej reputacji, głownie chodziło w nich o "nadużywanie przydzielonej Krzysiowi władzy przeciwko przeciwnym mu użytkownikom". Każda z tych skarg została odrzucona.

Dobroć

Choć jest to bardzo rzadkie zjawisko, Krzysiek czasem potrafi zrobić dobrą rzecz. Jak chociażby uciszenie Ponadczasowej i 2Bartka na czacie (LINK).

Różowy admin02:12

Różowy admin

Ciekawostki

  • Tak samo jak Mooops123, Krzysiu jest zwolennikiem sprzetu firmy Apple.
  • Użytkownik patryk4465 (na YouTube znany   jako Aynomev) sparodiował Krzysia w jednym ze swoich filmików.
  • iKrzysiek urodził się dokładnie w tym samym dniu co Imael.
  • Lubi ogórki w koszu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki