FANDOM

Cytaty

„Wydaje się że jest inteligentnym człowiekiem który ma trochę suche filmy na YT...”— GieBeHa
„Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć, a zwłaszcza pod biurkiem.”— Kret do assasina54 aka. Skirona
„Nawet ja bym lepiej narysowała jego avatar (ino ołówkiem, bo Shota cannot into digital”— Shota o awatarze Internetowego
„To jest tak głupie, że aż słabe”— Hjubi007 o MiniMov`ach
„CraftSite to mały wszechświat w którym kilkuset ludzi ma swoje państwa, sojusze, odmienne wartości, poglądy, zainteresowania, idee a jednak wszystkich coś łączy...”— Krecie przemyślenia (do tej pory nie wiadomo co brał)
„Z niewiadomego powodu większość userów ze mną włącznie wydaje się go lubić.”— Sev

Internetowy Kret (dawniej Dumcio) (Damian) - Użytkownik "nowego pokolenia". Realizuje swoje życiowe pasje będąc graczem i brudem to jest metalem - czyli nic nie robi, a przynajmniej nic społecznie pożytecznego. Czasem wdaje się w dyskusje polityczno-światopoglądowe, wtedy pokazuje swoje korwinistyczne konserwatywno -liberalne poglądy. Czasem bawi się kamerą uważając się za wielkiego filmowca i youtubera (kiedyś szczególnie to drugie).

Początki

Pierwsze konto założył  27 sierpnia 2013 r. nosiło ono nazwę taką samą jak jego kanał: TheMrDumcio. Jednak nigdy z niego nie skorzystał i szybko o nim zapomniał. Po około dwóch miesiącach założył nowe konto z którego korzysta do tej pory. Po raz pierwszy zalogował się z niego 13 października 2013 r. z zamiarem reklamowania swoich game play`ów. Szybko jednak, bo po około 3 dniach, zaczął radzić innym małym YouTube`rom co mogą zrobić żeby poprawić swoje filmy mino że sam był zerem i jest dalej. W samym dziale filmiki zdobył pierwsze 150 diaksów. Około tygodnia po nowym roku odkrył resztę forum i co z tym idzie temat MLP któremu długo się przyglądał i 31 stycznia 2014 r. odważył się napisać pierwszy post w tym temacie. Nie długo potem zaczął udzielać się w całym Off Topie, a potem na całym forum.

Dział: Filmiki i rozszerzenie działalności

Awatar oficial

Stary awatar Dumcia

Długi, chociaż mało obfity w znaczące wydarzenia okres. W tym czasie Internetowy poznawał pierwszych forumowiczów np. Wollka czy Adi`ego z którymi nawet nawiązał współpracę i nagrywał z nimi LP. Z bliżej nie wyjaśnionych przyczyny (najprawdopodobniej z nudów) zaczął udzielać się w "życiu forum", mniej więcej w tym samym czasie co wspomniany wyżej Wollek.

Tematy LP: Pustynny Surwiwal MiniGame  EPA

Temat z kanałem: [Link ]

Popularność

Kret "wyszedł" z działu Filmiki tuż przed wojną systemów z pierwszego kwartału 2014 r. Wcześniej, mimo że już pisał na całym forum i miał wykupionego użytkownika+, prawie nikt go nie kojarzył. Popularność przysporzyła mu głupia przeróbka z Leopoldem który denerwuje się (mówiąc łagodnie) na widok galerii zaspamionej Linuksem. Widząc całkiem spory, pozytywny odzew, postanowił rozpocząć cykl filmów pod tytułem "KraftSajd MiniMov". I kilka dni potem powstała kolejna, już dużo bardziej dopracowana przeróbka pt. "KraftSajd MiniMov II: Administracja is Medżik". Od tamtej pory Dumciwski jest osobą w miarę rozpoznawalną na forum.

Projekt: "KraftSajd MiniMov"

KraftSajd MiniMov
KraftSajd MiniMov I

KraftSajd MiniMov I

W części pierwszej Leopold który wszedł na CraftSite aby zobaczyć obrazki z Minecraft`a spotyka się z Linuksowym spamem.
KraftSajd MiniMov II Administracja is medżik

W części drugiej przedstawiona jest administracja i heroiczna walka administracji ze spamem w galerii.
KraftSajd MiniMov 2,5 Z Legend KraftShite

Kolejny dziwny film o CraftSite. Kolejny z Linuksowym podtekstem. Na bycie "pełnometrażowym" filmem tej serii jednak nie zasłużył.

Temat KraftSajd MiniMov

Wojna systemów

Mimo filmów których treść zdecydowanie masakruje Linuksa, starał się nie brać udziału w wojnie systemów. Jego działania miały na celu obśmianie obydwu stron i samej wojny, którą uważał za "gimbazjalną kłótnię niedoszłych informatyków po lobotomii".

Wojna serwerów

Stanowisko podczas wojny serwerów było podobne jak podczas wojny systemów. W czasie kiedy doszło do zbanowania Oskeja na serwerze Errora Damian był nie obecny gdyż miał w tym czasie problemy z łączem internetowym. Gdy wrócił zastał kilka stron wylanych żalów w temacie związanym z powyższym serwerem. Uznał to za nic specjalnie poważnego. Niedługo potem powstał osobny serwer należący do Oskeja. Początkowo grał na obydwu serwerach jednakże spór się nasilał i postanowił że nie będzie grał na żadnym. Od tamtej pory prowadził działania stricte dywersyjne. Na CraftChacie podczas większych kłótni wysyłał masowo linki do utworów muzycznych, aby zepchnąć poprzednie wypowiedzi. A w tematach poświęconym serwerom dla szlachty obśmiewał obie strony konfliktu.

„Połamcie im ręce albo zabierzcie klawiatury”— Jeden z postów w temacie Oskejlandii

Inne

Często zarzuca dłuższą wypowiedzią, demaskującą jego poglądy, na tematy tolerancji, religii polityki, historii itp. Często jest utożsamiany z Ruchem Narodowym mimo iż się sam z tą grupą nie utożsamia. Co więcej poza konserwatyzmem nie ma wiele wspólnego z tą frakcją i przede wszystkim w swoich przemyśleniach uwzględnia zasady liberalizmu.

Z wyglądu jest kindermetalem, jednak przede wszystkim gustuje on w hard rocku. Jest osobą bardzo tolerancyjną jeśli chodzi o gatunki muzyczne. Jak sam twierdzi: "Nie ma złych gatunków, są tylko źli twórcy. (Wyjątkiem jest disco pollo)". Poza szeroko rozumianą muzyką gitarową słucha też muzyki elektronicznej.

Jest bronym. Nie z powodu zajebistości serialu lecz z powodu zajebisości ludzi którzy się wokół niego zebrali. Dzięki kucom nauczył się w miarę przyzwoicie rysować. Lubi też czasem czytać mango i oglądać amino.

Po zakończeniu wojny z parszywym plagiatorem Adamem, napisał hymn o Matrizenie i stał się honorowym członkiem zakonu Matrizjonistów.

"Matrizen ,

ten który pokonał złego szatana

plagiatora czarciego Adama.

Wielbimy cię i wysławiamy

boś zatrzymał jego spamy.

Niech świadectwo tego dzieła

po wsze czasy forum onieśmiela.

Tak o rzekłem i niech tak się stanie

gdyż jego czyny nie były tanie.

Głoście dobrą nowinę!"

Obecnie

Aktualnie Damian przebywa głównie w offtopie, grach forumowych i czasem w tematach stricte minecraft`owych. W offtopie przede wszystkim w temacie Random fact about yourself. Często sprawdza temat MLP, ale rzadko tam pisze, bo nie ma o czym i nie ma z kim. Nadal pisze w tematach z działu Twórczość/Filmiki. W miarę często komentuje obrazki w galerii, ale sam mało wrzuca własnych i często resetuje swoją galerię.

Od połowy Czerwca 2014 roku popadł w kryzys zaczął co raz mniej pisać i skupił się na czytaniu postów innych użytkowników. A od 2015 roku przestał się pojawiać na forum tak często jak na początku 2014. Obecnie stał się znów mało znaną na forum osobą. W roku 2016 zaczął zamazywać wszelkie ślady swojej obecności na craftsite (w tym zbalnkował ten artykuł), ale później wrócił do postowania (co jest powodem, dla którego ten artykuł został odtworzony).

Ciekawostki

  • Geneza nicku nie jest bliżej znana.
  • Pod koniec roku 2014 zmienił nick na widoczny obecnie. Geneza tego nicku również nie jest znana.
  • Jest bardziej skucowany niż się wydaje.
  • Chciałby być pegazem.
  • O swoim starym koncie przypomniał sobie po pół roku od założenia nowego.
  • Posiadał jeden z dłuższych opisów na CraftSite. Ale go usunął gdyż w razie banicji nie miał by możliwości jego zmiany.
  • Dostał jak na razie tylko dwa warny. Jeden od Adikso za link do /b/ (3 punkty) i drugi od Ranseya za działanie na szkodę forum (3 punkty)
  • Gdy za szybko pisze na klawiaturze to zaczyna pisać fonetycznie. I dopiero potem wstawia polskie znaki.
  • Był jedną z niewielu osób będących na obu WL`ach w czasie wojny serwerów.
  • Nagrywał z Wollkiem minecrafty
  • O CS dowiedział się od znajomego o nicku DrKumpelek.