FANDOM

"Mianowicie, mimo iż mówi się, że z terrorystami się nie negocjuje, to jednak prowadzi się z nimi negocjacje, choćby po to, by zyskać na czasie.

"
— Shota

"TEN FANKLUB UPADNIE. OSTRZEGAM.

~TERRORYSTA"
— Dominatort

"ZAPISZ MNIE

~TERRORYSTKA"
— Severiana próbująca podstępnie dostać się do klubu

"A teraz wybaczcie, ale muszę wysadzić samolot."

— Modi

"Wybuchowa rozmowa panowie"

— Nitex

Klub nie negocjowania z terrorystami - Klub istniejący od 01 wrzesień 2013 godzina 08:28. Temat został założony przez chlitta jako odpowiedź dla ludzi domagających się ubanów i wyjaśnień. Głównym wrogiem KNNT stała się Republika Ludowa Oslash. 
We-do-not-negotiate-with-terrorists.png

Plakat propagandowy

Zmasowany Atak Terrorystów

Krótko po założeniu tematu zaczął sie zmasowany atak terrorystów na KNNT (głównie oslashowcy). W temacie udzielały się także osoby zbanowane i chcace usłyszeć wyjaśnienia co do sytuacji na forum. Temat obserwowało około 30 osób. Po krótkim czasie z pięciu stron zrobiły się tylko dwie, Wiele osób oburzyło się usuwaniem tak duzej liczby postów, skoro temat powstał w HydeParku. Sam chlitto tłumaczy to regulaminem. 

  • Zabrania się wszczynania kłótni i nagonek, a także trollingu - za wyjątkiem nieszkodliwych żartów.
  • Zabronione jest spamowanie i odbieganie od tematu w stopniu tak dużym, żeby budziło to powszechną irytację (tzn. wolno luźno przemieszczać się po tematach, ale nie wolno złośliwie ględzić od rzeczy).

Walka z o/

07 września 2013 KNNT niespodziewanie zaatakowało o/.

Mimo zakazu walki, 09 września 2013 o godzinie 04:25 Inquernal rozpoczął atak sił Oslash.

Tego sam
Ch.png

Dlaczego chlitto ma bombę na avatarze?

ego dnia przerwano walkę. 

Dalsze losy

Ostatni post w temacie KNNT został napisany 05 września 2013. Temat klubu odszedł a zapomnienie.

Członkowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki