FANDOM

Mrucux7 - zarejestowany na forum 24 sierpnia 2012 roku, od niedawna Moderator działu Budowle

Początki na forum

Początkowo na forum zarejestrował się 24 sierpnia, w dzień imienin jego siostry. Powodem jego rejestracji był temat o My Little Pony: Friendship is Magic, w którym często się udzielał. Po zamknięciu tematu na okres do sezonu trzeciego serialu, postanowił nabijać posty w innych działach, by otrzymać możliwość pisania na shoutboxie. Udało mu się to tak sprawnie, iż nie otrzymał żadnego warna za spam w ten czas. Od czasu rozpoczęcia rozmów na shoutboxie, rozpoczął swój plan zaznajomienia się z całym forum by stać się członkiem "Elity Forum". Ku uciesze, po kilku miesiącach od rozpoczęcia pisania, został znanym i szanowanym na forum użytkownikiem.

Historia (Pomocnik)

Podczas panowania Czarnego Września, zgłosił się on do byłego moderatora forum, Fifi, o posadę pomocnik

a . Po niecierpliwych tygodniach (dokładnie o godzinie 11:10) nareszcie otrzymał upragnioną rangę.

Historia (Junior Moderator)

Po zgłoszeniu się na kolejną rekrutację, tym razem na Junior Moda działu Budowle, jego nadzieja na zostanie nim spadała za każdym razem gdy widział kogoś odpowiedniego na tą posadę. Kilka tygodni później, otrzymał on wiadomość od administratora - chlitto, nakazując mu wejść na prywatny Skype. W konwersacji z administratorem, dowiedział się, że otrzymuje ten oto dział na okres testowy. Jest moderatorem aż po dzień dzisiejszy.

Życie Prywatne

W prawdziwym życiu Mrucux7 ma na imię Łukasz, oraz posiada 15 lat. Uczy się w 3 klasie gimnazjum. Interesuje się architekturą i informatyką. Jego ulubiony sport to koszykówka.

Ciekawostki

  • Mrucux7 miał kiedyś nick Pan Mrucux7
  • Początkowo udzielał się na forum tylko dla kucyków.
  • W całej jego karierze dostał tylko 2 warny - Jeden od Karola-Pucyka Elenorsara za nieregulaminowy temat, a drugi od Cadence - za pisanie w imieniu zbanowanej osoby.
  • W pierwszych 10 minutach od wprowadzenia ekonomii na forum, znajdował się na pierwszym miejscu Top 10 Najbogatszych użytkowników
  • Chorował na depresję
  • Lurkuje 4chana
  • Dostał 10 diaxxów za "Beznadziejną pieśń" od starego administratora, Adshiego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki