FANDOM

Rhanjie

Imię: Marcin
Wiek: 16
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: Rughalion, Rhagui
Grupa: Moderatorzy
Ranga:
Mod.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

Rhanjie- użytkownik znany dawniej jako Rhagui, Drizzt, Rhazzit, Rughailon lub Ruchalion

Początek

Dołączył na forum 3 kwietnia 2011. Rhanjie, wtedy jeszcze Rughailon, zarejestrował się na forum tylko po to, aby napisać podanie w dziale serwera Seggelin. Nikt go wtedy nie znał. Po około dwóch miesiącach zniknął po przykrej sytuacji, która wydarzyła się na serwerze.

Powrót

Po roku użytkownik ten wrócił na forum, jednak nie skupiał się już jedynie na Seggelinie. Zaczął udzielać się w statusach i chacie i wtedy to duża część forum zaczęła go kojarzyć. Wiele osób przerobiła jego nick i od tego czasu był znany również jako Ruchalion. Rhanjie szybko stał się osobą znaną, która często udzielała się w statusach.

Awaria craftsite.pl

Po awarii, Rughailon skorzystał z możliwości zmiany nicku. Zamienił się w Rhagui'ego,  który przez jakiś czas nie mógł zostać skojarzony z dawnym Rughailonem. W końcu użytkownicy się przyzwyczaili. Nastąpiła po raz kolejny próba skojarzenia jego nicku z ruchaniem. To co im wyszło - Ruhagui - nie było zbyt udane i ludzie szybko o tym zapomnieli. 

... [W trakcie edytowania]

...

Ciekawostki

  • Jest moderatorem na forum.
  • Programuje od 4 lat w C++ i Javie i wiąże z tym swoją przyszłość.
  • Większość jego postów to automatyczne wiadomości tworzone podczas przenoszenia tematu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki