FANDOM

Schiza 2015 - Mimo tego, że wszystkie poprzednie tego typu akcje zawsze bez wyjątku kończyły się klęską w grudniu 2015roku po raz kolejny użytkownicy Craftsite stwierdzili, że wiedzą lepiej jak prowadzić forum i postanowili stworzyć "konkurencję".

Teoria

Craftweb miał być konkurencyjnym portalem tematycznym z "lepszą" administracją która słucha swoich użytkowników i na bieżąco wprowadza poprawki na stronie.

Realia

Niestety dla przywódców rebelii po brutalnym spotkaniu z rzeczywistością pomysł okazał się niewypałem. Zaledwie 17% postów na forum została opublikowana w kategorii Minecraft, a aż 55%  zawartości forum znajduje się w dziale Offtopic. Zawartość forum to głównie tematy wprost wzięte z Craftsite i wałkowane na nowo. Portalowi nie udało się również zdobyć żadnych nowych użytkowników, 100% użytkowników pochodziło z Craftsite.

Stosunek z Craftsite

Z uwagi na to, że osoby związane z Craftweb usuwały na Craftsite wpisy z portalu, wbrew regulaminowi portalu reklamowały serwis, mając dostęp do narzędzi moderatorskich zdegradowały administratora, a także umieszczały na Craftsite niewłaściwe treści stosunki pomiędzy stronami nie są dobre.

Skutki

  • "Odejście" z portalu osób które już "odchodziły" z niego podczas poprzednich rebelii
  • Bany za bycie niegrzecznym części osób związanych z Craftweb

Więcej z Fandomu

Losowa wiki