FANDOM

Niepraffta.jpg Niektóre informacje w tym artykule mogą być nieprawdziwe lub niepotwierdzone.

Susnia

C1913bb00e4d71a68649ce6bd3ec2516.png
Imię: Adam
Wiek: 10
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: Tarex, Wybitnik
Grupa: Użytkownicy
Ranga:
Nowy Ranga.png
Status: Zbanowany
Profil: LINK

Susnia - stworzenie forumowe znane także jako:

  • Susnia
  • Tarex
  • Wybitnik
  • PowracaSmoczkowaSusnia
  • TarzanowaSmoczkowaSusnia
  • SusniaŁaj

Początki

Szacuje się że to "coś" rozpoczęło swoją działalność jako newbie w świecie minecraft, i musiało znaleźć jakieś forum na którym znajdzie sobie kolegów z którymi będzie mogło pograć.

Zła sława

Wielu użytkowników pamięta jeszcze jak tłumaczyło się temuż  że jest idiotą, że źle robi i że powinien się zamknąć. On jednak wolał robić swoje i pisać posty o minkraft.

Zanik mózgu

Ten kompletny kretyn albo ultra-troll będący później multikontem TarzanaPL.

Istnieje kilka dowodów na istnienie susni, między innymi ten , ten , i tamten . Mówi się że ortografia którą stosował susnia, spowodowana była jedynie brakiem ośrodka mózgowego, co znaczy że jak warzywo i uderzał piętami w klawiaturę.

Prywatne groźby karalne od susni

Użytkownik Craftonationality na własnej skórze przekonał się, jak straszna może być korespondencja z tym... Czymś. Został bowiem zwyzywany przez PW, i zagrożono mu że cały świat ujrzy zdjęcia jego ołtarzyka za przesuwaną ścianką, ku czci Tiberiana.

Zakon Anty-Troll

Wspominany w nagłówku zakon utworzony również przez Craft'a był potrzebny, a to dlategoż że nie chciano by taka sytuacja znowuż się powtórzyła. Link do archiwalnego już tematu wywołującego skurcz w żołądku można zobaczyć pod tym linkiem .

Ciekawostki

  • Podobno dodał kiedyś awatar
  • Podobno zna zasady ortografii perfekcyjne, ale chciał być sprytniejszy i ich nie używał
  • Na liście multikont Cleo znajduje się nick "susnia69"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki