FANDOM

TheCytrus - użytkownik forum od 6 sierpnia 2013 roku, redaktor portalu i moderator na forum. 

TheCytrus

Cytrus.jpg
Imię: Michał
Wiek: 15
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: Michał
Grupa: Moderator
Ranga:
Moderator.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

Początki na forum

Cytrus odwiedził forum po raz pierwszy w wakacje 2013 roku, stworzył konto w celu nazbierania diaxxów na serwer by zagrać ze znajomymi, nigdy nie udało mu się osiągnąć celu, jego konto zostało zbanowane przez moderatora Cadence po kilku miesiącach, dlatego też nie jest znana dokładna data jego zarejestrowania.

Awans - Pomocnik

Zaraz po banie Cytrus założył nowe konto, cudem nie zostało ono zbanowane chociaż jego nick praktycznie się nie zmienił, w krótce po tym został zatrudniony na stanowisko Pomocnika przez moderatora Fifiego by opisywać modyfikacje.

Awans - Junior Moderator

Jakieś 3 miesiące po otrzymaniu rangi pomocnika Cytrus dostał awans na stanowisko Junior Moderatora przez administratora chlitto, miał opiekować się działem Serwery.

Awans - Moderator

29 grudnia 2013 rok, Cytrus został nowym globalnym moderatorem, ponieważ moderatorka Zu Chan była była dłużej nieobecna a dział Inne potrzebował opiekuna. Rangę przyznał administrator Cadence.

Wpisy na główną - Redaktor

Pewnego dnia, Cytrus z nudów postanowił napisać temat w Kąciku Redakcyjnym opisującym snapshot 14w25b, wpis został przyjęty i opublikowany na strone główną. Kilka dni później do Cytrusa napisał Ransey, naczelny redaktor portalu z propozycją o posade redaktora, ten się zgodził i tak 24 czerwca 2014 roku został redaktorem.

Obecnie

Obecnie Cytrus dalej publikuję wpisy na głównej i jest aktywnym moderatorem, nie udziela się często na chacie czy w działach takich jak Hydepark i Offtopic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki