FANDOM

"Może i jestem narcyzem, ale za to jakim przystojnym."

— xMastor

xMastor

XMastor.png
Imię: Jakub
Wiek: 18
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: Shokan, Lord xMastor Wielki.
Grupa: Użytkownicy.
Ranga:
Bywalec.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

xMastor - narcystyczny przystojniak. Jeden ze starszych użytkowników forum.

Początek

xMastor dołączył na forum 20 listopada 2011 roku, z zamiarem zareklamowania swojego dennego serwera Minecraft, który wtedy prowadził ze swoim kolegą z gimbazy.

Późniejsze uczestnictwo w życiu forum

Użytkownik udzielał się potem wyłącznie w offtopie i na CraftChatcie. Stał się rozpoznawalny dzięki swoim narcystycznym wypowiedziom, które się również przyczyniły do tego, że wiele użytkowników go znienawidziło.

Akcja "xMastor na moda"

16 maja 2013 roku, xMastor zdecydował się "zawalczyć" o posadę moderatora. Zaczął przekonywać użytkowników i moderatorów którzy go nienawidzili do poparcia go w tej sprawie. Akcja zyskała spory rozgłos, a użytkownik zdobył niezłe poparcie jednak nie otrzymał on posady moderatora.

Sygnaturki akcji "xMastor na moda".png

Sygnaturki którzy ustawiali niektórzy użytkownicy popierający xMastora.

Migracja na IndieBoard

xMastor był jednym z adminów forum strony IndieBoard.net. Gdy rozpoczął się Czarny Wrzesień (Komuna 2.0) namawiał on użytkowników Craftsite do przeniesienia się na jego forum. Na początku robił to przez wiadomości prywatne, ale gdy chaos spowodowany rewolucją osiągnął większy rozmiar zdążył napisać kilka statusów i wiadomości na CraftChatcie, które zawierały namowę do emigracji. Dostał oczywiście za to bana "permanentnego" 2 września 2013 roku.

Unban

Dnia 29 września 2014 roku, użytkownik został odbanowany. Bitwa o tego unbana trwała wiele miesięcy i wiele razy mu go odmówiono. Jednak w końcu za pośrednictwem administratora Rasneya, chlitto zdecydował się poprzeć wniosek o unbana dla xMastora. Walka o powrócenie na forum trwała tak długo ponieważ xMastor był w złych stosunkach z obecnie emerytowanym administratorem Cadence.

Zakon xMastronianizmu

Jeszcze przed początkiem drugiej komuny xMastor postanowił założyć zakon. Miał on wychwalać jego osobę i herbatę, a jego wyznawcy zwracali się do niego "Najwyższy". Do zakonu wstąpiło ponad 10 znanych użytkowników i kilku żółtodziobów. Zakon ten wprawiał w zdenerwowanie resztę użytkowników ku uciesze Najwyższego. Niestety po banie założyciela zakon się rozpadł i większość wyznawców odeszła w zapomnienie. Niedługo po swoim unbanie xMastor zdecydował reaktywować zakon, dołączyło do niego kilka znanych osób z forum i kilka spoza lecz zakon nie odzyskał swojej dawnej potęgi.

Ciekawostki

  • Obecnie xMastor najlepsze relacje z osobą z forum posiada z Tortem, którego xMastor dość mocno gnębił gdy tort był młodszy.
  • xMastor jako jeden z niewielu utrzymuje pozytywne relacje z Oskejem, mimo ich dawnych wojen.
  • Nie jest on klasycznym grubym nerdem, kocha sport i sztuki walki oraz ma zamiar poświęcić im całe życie wybierając się na AWF.
  • Troszkę interesuję się psychologią, oraz potrafi dobrze interpretować sny.
  • Jego prababka była Japonką, a on po wielu pokoleniach odziedziczył jako jedyny z rodziny azjatyckie cechy wyglądu.
  • Interesuję się kulturą azjatycką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki