FANDOM

Xanias

Default large.png
Imię: Patryk
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna.jpg
Znany także jako: -
Grupa: Użytkownicy
Ranga:
Nowy Ranga.png
Status: Aktywny
Profil: LINK

Xanias - jeden ze starszych i szanowanych użytkowników CS.

Początki

Xanias urzędował w sieci jeszcze za czasów Chaty Górnika, nie wiadomo dokładnie od kiedy. Po fuzji pojawił się na Craftsite, 23 listopada 2010 roku. Żywo uczestniczył w życiu forum, pisząc artykuły i pomagając innym.

Pobyt na forum

Niewiele osób wie, co się z Xaniasem działo przez jakiś rok. Zdobył ponad 500 postów, po czym mniej więcej w połowie 2011 awansował na global moderatora. Sprawował się dobrze, miał dobry kontakt z resztą administracji forum, jednak niektóre ich posunięcia potrafił skrytykować.

Komuna 2012

Moment przełomowy, w życiu Xaniasa i forum. Nie wiadomo dokładnie o co poszło, poza tym że Xanias sprzeciwił się głośno poczynaniom Adshiego i innych. Przez to szybko stracił pozycję, w końcu założył diamondcraft.pl i został zbanowany.

Diamondcraft

Xanias był jednym z dwóch założyceli DC, drugim był Lealen. Przed banem zdążył ściągnąć pokaźną ilość osób na forum, które przez pewien czas miało się dobrze, nie licząc drobnych utarczek z CS. Po mniej więcej roku forum zaczęło umierać, zamiast ludzi rejestrowały się boty, przez niesprawną captchę, w końcu, czego świadkiem był Aziz, forum zostało zamknięte, a Xanias zniknął z internetów na długi czas.

Odbanowanie

17 września 2013 roku Xanias został odbanowany, przywitał się z użytkownikami statusem "Siema :P" (21:20).

Ciekawostki

  • Jest zagorzałym graczem League of Legends.
  • Zna Aziza osobiście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki